Havas Media Group i Quattro por Quattro partnerami EFNI
Havas Media Group i Quattro por Quattro są partnerami wspierającymi międzynarodową konferencję Europejskie Forum Nowych Idei, która rozpoczyna się w Sopocie w środę, 28 września. Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.
2016-09-26, 14:03

W ramach zaplanowanej współpracy, przedstawiciele agencji: Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media oraz Anna Ambroziak, członek zarządu Quattro por Quattro będą uczestniczyć w panelu dyskusyjnym o milenialsach: Terminator kontra Niezniszczalni. Czy milenialsi są zarządzalni? Tematyka panelu będzie dotyczyć miejsca pokolenia milenialsów we współczesnym świecie, ich spojrzenia na rynek pracy i konieczności zmiany narracji i otwarcia się firm na to młode pokolenie, które – wg prognoz – w 2025 r. będzie stanowić aż 75 proc. światowej siły roboczej.


Paneliści, wśród których znajdą się także Jolanta Musielak, członek zarządu, Volkswagen Poznań oraz Manuel Rougeron, prezes zarządu, nc+, będą poruszać takie kwestie:

* Firma 3.0. Ilu milenialsów uniesie? Od jakiego szefa młodzi nie odejdą?
* Pokolenie 60 lajków na minutę. Czy potrafią oprzeć się fantomowym relacjom?
* User Generated Content = śmierć mediów, marketingowców i copywriterów?


Na potrzeby konferencji, Socialyse – wyspecjalizowana w komunikacji w social media – jednostka Havas Media Group stworzy social newsroom. Dzięki niemu, wszyscy zainteresowani konferencją będą mogli na bieżąco śledzić przebieg całego wydarzenia i jego treści w kanałach społecznościowych.


Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Jest organizowane od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami.


Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.


Quattro por Quattro – strategiczna agencja marketingu zintegrowanego, która w innowacyjny sposób łączy marketing z profesjonalnym badaniem i analizą otoczenia konkurencyjnego. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii marketingowych opartych o wiedzę uzyskaną w procesie wielokryterialnej analizy biznesowej . Szeroki zakres ekspertyzy umożliwia nam tworzenie kompleksowych rozwiązań, które zaspokoją wszystkie potrzeby naszych Klientów. Prowadzimy i koordynujemy działania z zakresu: Media (planowanie, zakup, strategia) Kreacja (tworzenie strategia komunikacji ATL, BTL, digital) , Wywiad konkurencyjny i rynkowy,  Event marketing (produkcja i realizacja).

KONTAKT / AUTOR
Karolina Szaflarska
PR Kwadrat
606 254 700
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.