Brooklyn Beckham globalnym ambasadorem marki Honor
Brooklyn Beckham został ambasadorem marki Honor. Współpraca rozpoczyna się od kampanii flagowego smartfona Honor 8. Urządzenie zostało zaprojektowane specjalnie z myślą o ambitnym i dynamicznym stylu życia współczesnych, zanurzonych w cyfrowym świecie użytkowników. W filmie promocyjnym, zafascynowany fotografią Brooklyn wpuszcza fanów do swojego świata, pokazując materiał z Londynu, który powstał z pomocą podwójnej kamery Honora 8.
2016-09-13, 16:02

Video zostało nakręcone przez wielokrotnie nagradzanego reżysera Simona Cahna. Twórca eksploruje w nim takie przestrzenie jak indywidualność, kreatywność i znalezienie własnej, unikalnej ścieżki. W filmie Brooklyn Beckham pokazuje swoje pasje – od fotografii do skateboardingu – i jak Honor 8 pomaga mu tworzyć i dzielić się nimi ze światem. Brooklyna widzimy na planie podczas sesji, kiedy bawi się z przyjaciółmi, czy gra w piłkę nożną. Młody Beckham wyjaśnia co napędza go, jako młodego artystę, do szukania własnej drogi.

W filmie Brooklyn mówi: Zacząłem codziennie nosić ze sobą aparat, robić zdjęcia, ale jeśli chcę coś zrobić szybko, po prostu wyciągam telefon i łapę to w obiektywie. Za każdym razem kiedy jestem na planie, przeżywam najlepsze chwile w życiu, kocham to. I to jest to, co chcę robić.

Honor 8, stworzony przez millenialsów dla millenialsów, został wyposażony w szereg innowacyjnych technologii, które doskonale łączą styl oraz wydajność. 17-letni Brooklyn nagrywa wideo i robi fotografie całego Londynu, wykorzystując podwójny obiektyw smartfona. Honor 8, dzięki 12MPx, podwójnej soczewce – monochromatycznej i kolorowej, rejestruje wyjątkowo ostre obrazy pełne żywych barw. Smartfon jest idealnym narzędziem w rękach początkującego fotografa, który doskonali swoje rzemiosło.

Najnowszy smartfon marki Honor to również elegancki ekran ze szkła 2.5D, gładkie wykończenie całości oraz trwalsza bateria z funkcją szybkiego ładowania. Przedni aparat oferuje również tryb "idealnego selfie”, który za każdym razem gwarantuje wysokiej jakości zdjęcia. Inteligentny czytnik linii papilarnych, usytuowany z tyłu, pozwala na całkowitą kontrolę urządzenia, co idealnie wpasowuje się w szybki i aktywny tryb życia dzisiejszych użytkowników.

Brooklyn Beckham tak komentuje współpracę z marką Honor: Wartości jakie reprezentuje Honor to te, w które wierzę. Bycie odważnym, kreatywnym i prawdziwym. Bardzo podobała mi się praca nad filmem i pokazywanie moich pasji. Inspiracji szukam wszędzie, a aparat Honora 8 jest idealny do fotografowania chwil, gdziekolwiek jestem. Podwójna soczewka jest dość unikalna dla smartfona i nadaje zdjęciom profesjonalnego wyglądu.

Smartfon na polskim rynku jest dostępny w cenie 1999 PLN w kolorach: Midnight Black i Pearl White. Jesienią Honor 8 znajdzie się w ofercie salonów sprzedaży i u operatorów również w kolorze Sapphire Blue.


O marce Honor:
Honor to wiodąca marka smartfonów produkowanych przez Huawei Technologies’ Consumer Business Group. Zgodnie ze swoim hasłem „honor for the brave”, marka została stworzona, aby sprostać potrzebom epoki cyfrowej za pośrednictwem mobilnie zoptymalizowanych produktów, które oferują użytkownikom lepsze doświadczenia, inspirują do działania, wspierają kreatywność i realizację marzeń młodych osób.


Więcej na www.hihonor.com i www.facebook.com/honorpl

KONTAKT / AUTOR
Karolina Szaflarska
PR Kwadrat
606 254 700
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.